Мерчендайзинг (076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»)
Тип: На вибір студента
Кафедра: економіки підприємства
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
6 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
6 | доцент Швець А. І. |
Опис курсу
Зміст дисципліни:
Запропонований курс розкаже не тільки про сучасні методи продажу товарів та ефективні інструменти боротьби за покупця, але й дасть студентам зрозуміти, як саме потрібно презентувати товар, де це робити та кому доручити, що сприятиме збільшенню продажів та дозволить бути попереду конкурентів.
За результатами вивчення дисципліни студент повинен продемонструвати такі результати навчання:
– застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу та мерчендайзингу;
– збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та мерчендайзингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію;
– використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування інструментарію мерчендайзингу;
– виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань в управлінні роздрібним продажем товарів із застосуванням мерчендайзингу;
– виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи в мерчендайзинговому підході до формування та управління асортиментом товарів;
– виконувати функціональні обов’язки в організації роботи мерчендайзерів.