Мерчендайзинг
Тип: На вибір студента
Кафедра: економіки підприємства
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
6 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
6 | доцент Швець А. І. |
Опис курсу
Мета проходження курсу: Ознайомити студентів із сучасними методами продажу в точках роздрібної торгівлі, в тому числі в супермаркетах і гіпермаркетах. Студенти зрозуміють, як представити товар потенційному покупцеві в найбільш вигідних матеріальних і психологічних умовах, щоб купівля все-таки відбулася.
Зміст дисципліни: Запропонований курс розкаже не тільки про сучасні методи продажу товарів та ефективні інструменти боротьби за покупця, але й дасть студентам зрозуміти, як саме потрібно презентувати товар, де це робити та кому доручити, що сприятиме збільшенню продажів та дозволить бути попереду конкурентів.