Мерчендайзинг

Тип: На вибір студента

Кафедра: економіки підприємства

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
6Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
6доцент Швець А. І.

Опис курсу

Мета проходження курсу: Ознайомити студентів із сучасними методами продажу в  точках роздрібної торгівлі, в тому числі в супермаркетах і гіпермаркетах. Студенти зрозуміють, як представити товар потенційному покупцеві в найбільш вигідних матеріальних і психологічних умовах, щоб купівля все-таки відбулася. 

Зміст дисципліни: Запропонований курс розкаже не тільки про сучасні методи продажу товарів та ефективні інструменти боротьби за покупця, але й дасть студентам зрозуміти, як саме потрібно презентувати товар, де це робити та кому доручити, що сприятиме збільшенню продажів та дозволить бути попереду конкурентів.