Методологія діагностики та моделювання змін бізнес-середовища
Тип: На вибір студента
Кафедра: менеджменту
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
4 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
4 | 32 | доцент Чопко Н. С. | ЕКМА-21с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
4 | 16 | ЕКМА-21с | доцент Чопко Н. С. |
Опис курсу
Метою викладання навчальної дисципліни «Методологія діагностики та моделювання змін бізнес-середовища» є формування теоретичних знань, розвиток здібностей і практичних навиків аспірантів з питань методології комплексної діагностики та моделювання змін бізнес-середовища в процесі управління діяльністю та розвитком підприємства на ринку.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Методологія діагностики та моделювання змін бізнес-середовища» є:
- критичний аналіз сучасних концепцій бізнес-моделювання;
- вивчення нових підходів до діагностики бізнес-середовища організації;
- вивчення методів діагностики бізнес-середовища;
- дослідження сучасних моделей і методів аналізу бізнес-процесів на підприємства
- вивчення методів діагностиків клієнтської бази
- вивченні методів моделювання та прогнозування змін ринкової конкурентції та оцінки потенційних ризиків .
Рекомендована література
Основна література:
- Кривов’язюк І.В. Функціонування та розвиток підприємств в умовах кризи: системноаналітичний підхід: Монографія. – Луцьк: ЛНТУ, 2012. – 392 с.
- Бізнес-діагностика: практикум [Г. О. Швиданенко, А. І. Дмитренко] — К. : КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, 2015. — 160 с
- Швиданенко Г. О., Дмитренко А. І. Бізнес-діагностика підприємства: Навч. посіб. — К.: КНЕУ, 2012. — 487 с.
Додаткова література:
- Городня Т.А. Економічна діагностика: [навч. посіб.] / Т.А. Городня, І.П. Мойсеєнко. – Л.: Магнолія-2006, 2007. – 305 с.
- Головко Т.В., Сагова С.В. Стратегічний аналіз : навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц. / за ред. М.В. Кужельного. – К.: КНЕУ, 2002. – 198 с.
- Гриньова В.М. Інвестування: [підручник] / В.М. Гриньова, В.О. Коюда, Т.І. Лепейко, О.П. Коюда. – К.:Знання, 2008. – 452 с.
- Дука А.П. Теорія та практика інвестиційної діяльності. Інвестування: [навч. посіб.] / А.П. Дука. – К.: Каравела, 2008. – 432 с.
- Методика інтегральної оцінки інвестиційної привабливості підприємств та організацій, Методика інтегральної оцінки інвестиційної привабливості підприємств та організацій, затверджена Наказом Агентства з питань запобігання банкрутству підприємств та організацій № 22 від 23.02.1998 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.zakon.rada.gov.ua
- Мізюк Б. М. Стратегічне управління / Б. М. Мізюк. – Львів : Магнолія плюс, 2006. – 392 с.
- Новітній маркетинг / Є. В. Савельєв, С. І. Чеботар, Д. А. Штефанич та ін. – К., 2008. – 420 с.
- Петрович Й.М. Стратегічне управління конкурентоспроможністю промислового підприємства: монографія / Й.М. Петрович, О.В. Кривешко, І.О. Ступак. – Львів: Видавництво Нац. ун-ту “Львівська політехніка”, 2012. – 228 с.
- Стратегічний аналіз: Навч. посіб. / Г. М. Давидов, В. М. Малахова, О. А. Магопець та ін. — К. : Знання, 2011. — 389 с.
- Стратегічне управління: Навч. посібник / В.Л. Дикань, В.О. Зубенко, О.В. Маковоз, І.В. Токмакова, О.В. Шраменко. – К.: Центр учбової літератури, 2013. – 272 с