Основи бізнес-аналізу
Тип: На вибір студента
Кафедра: економічної кібернетики
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
3 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
3 | 32 | доцент Лагоцький Т. Я. | ЕКк-21с |
Лабораторні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
3 | 16 | ЕКк-21с | доцент Лагоцький Т. Я. |
Опис курсу
Бізнес-аналіз – дисципліна визначення потреб бізнесу та розроблення рішень для бізнес-проблем.
Мета: вивчення теоретичних основ бізнес-аналізу; аналіз основної концептуальної моделі бізнес-аналізу та моделі компетенцій бізнес-аналізу; засвоєння методології та методики проведення бізнес-аналізу під час прийняття рішень; формування навиків розроблення моделей бізнес-процесів; вивчення уніфікованої мови моделей UML.
Завдання: засвоєння методології та методики управління підприємством та оцінювання ефективності прийняття рішень з використанням обліково-аналітичної інформації, вивчення методів та інструментів бізнес-аналізу для оцінювання економічних процесів та явищ.