Психологія бізнесу, лідерства та комунікацій
Тип: На вибір студента
Кафедра: менеджменту
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
6 | 16 | доцент Данилевич Н. М. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
6 | 16 |
Опис курсу
Анотація навчальної дисципліни:
Курс розроблено таким чином, щоб надати учасникам необхідні знання, обов’язкові для того, щоб розвинути здібності і практичні навики студентів питань психології бізнесу, лідерства та комунікацій, вивчення психології особистості бізнесмена та управлінця, основ ділового спілкування та принципів ведення ділових переговорів; оволодіння знаннями з етики бізнесу та лідерства, вивчення психотехнологій та технік особистої роботи бізнесмена та лідера.
Результати навчання:
- Знати:
- предмет і методологію бізнесу та лідерства;
- психологію особистості бізнесмена та лідера;
- психологію ділового спілкування;
- етику в бізнесі та управлінні;
- психотехнології в психології бізнесу та лідерства;
- психологію бізнесу і комунікацій;
- техніки особистої роботи бізнесмена та лідера.
Вміти:
- застосовувати методологію системного підходу до розгляду лідерства в бізнесі;
- виявляти закономірності становлення й розвитку лідерства;
- формувати когнітивні уміння та навички щодо пізнання психології лідерства в бізнесі та визначення адекватних методів психологічної роботи з нею;
- використовувати практичні навички психологічних механізмів впливу з метою формування позитивних якостей лідера.
- здійснювати аналіз ситуативних чинників, що обумовлюють вибір ефективного стилю лідерства в організації;
- обирати ефективні методи та прийоми управлінського впливу;
- формувати власний імідж шляхом цілеспрямованого використання мовної культури, культури зовнішності, невербальних засобів, аксесуарів;
- визначати свій стиль лідерства, ідентифікувати й намітити план розвитку свого стилю керування бізнесом.