Психологія професійної креативності

Тип: Нормативний

Кафедра: соціального забезпечення та управління персоналом

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
24Іспит

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
232Кліпкова О. І.ЕКСМ-11с

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
216ЕКСМ-11сКліпкова О. І.
2

Рекомендована література

Основна:

  1. Брич В. Я.,Корман М. М. Креативний менеджмент [Текст]: підручник. Тернопіль : ТНЕУ, 2018.  220 с.
  2. Креативний менеджмент. Практикум [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньо-професійної програми «Менеджмент і бізнес адміністрування» / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад. Н. І. Ситник. – Електронні текстові дані. Київ.: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. 147 с.
  3. Самокиш О.В. Креативний менеджмент : навчальний посібник / О.В. Самокиш. Київ: Кондор, 2018. 204 c.
  4. Флоріда Р. Homo creativus. Як новий клас завойовує світ / Р. Флоріда.  Київ: Наш формат, 2018.  380 с.
  5. Шафранський В., Колісник М. Тренінг розвитку невербальної креативності.Вісник ХНПУ імені ГС Сковороди” Психология” 66 (2022): 376-388.

Додаткова

  1. Дерев’янко С. П. Роль емоційної креативності у навчальній, професійній, трудовій діяльності. The I International Science Conference on Multidisciplinary Research: матеріали міжнар. наук. конф. (January 19 – 21, 2021, Germany). Berlin, 2021. Р. 929-933.
  2. Дроздова М. А. Соціально-демографічні чинники антисоціальної креативності особистості. Вчені записки ТНУ ім. В. І. Вернадського. Серія: Психологія. 2021. Т. 32 (71), № 3. С. 18-23.
  3. Карамушка Л. М., Тиченко М. Є. Психологічна готовність працівників сфери креативних індустрій до здійснення професійної кар’єри: зміст, структура, методики дослідження. Організаційна психологія. Економічна психологія3 (27) (2022): 85-102.
  4. Карасова Н. Креативні індустрії як елемент стратегії постіндустріального розвитку. Міжнародні відносини: теоретико-практичні аспекти. № 3. 2019. С. 110-120.
  5. Кліпкова О. І. Вплив емоційного інтелекту на реалізацію креативних можливостей індивіда. Вісник торговельно-економічного університету (Серія Економічна). 2021. № 62. С. 86-93.
  6. Кліпкова О. І. Комерціалізація об’єктів інтелектуальної власності креативних індустрій інноваційних систем розвитку : моногр. Львів : Вид-во Львівського торговельно-економічного університету, 2017. 268 с.
  7. Кліпкова О. І. Професійна креативність в соціальному забезпеченні: матеріали ІХ міжнародної науково-практичної конференції «Від Вебера до Валерстайна: історична соціологія держав та світ-систем» ( 9-10 червня 2022 в НТУУ «КПІ ім. І. І. Сікорського»). С. 36-38.
  8. Кліпкова О. І. Соціальна психологія бізнесу: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції «Економіко-правові аспекти господарювання: сучасний стан, ефективність та перспективи (23-24 вересня 2022 р., м. Одеса). С. 422-424.
  9. Кліпкова О. І. Управління креативністю команд в аспекті формування інноваційної культури підприємства. Вісник торговельно-економічного університету (Серія Економічна). 2020. № 60. С. 75-82.
  10. Костюченко О. В. Творчі складові прийняття управлінських рішень у системі креативного менеджменту. Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр. Інституту психології ім. ГС Костюка НАПН України: 110-119.
  11. Мазуренко В. Національні та глобальні виміри розвитку креативної економіки. Молодий вчений8 (60) (2018): 200-205.
  12. Ніколаєва О. Креативні індустрії: вплив на розвиток економіки України. Центр аналіз міжнародної торгівлі Trade(2021).
  13. Поленкова, М. В.  Креативний менеджмент як фактор інноваційного розвитку суспільства. Scientific notes of Lviv University of Business and Law 30 (2021): 207-215.

Силабус:

Завантажити силабус