Психологія професійної креативності
Тип: Нормативний
Кафедра: соціального забезпечення та управління персоналом
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
2 | 4 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
2 | 32 | Кліпкова О. І. | ЕКСМ-11с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
2 | 16 | ЕКСМ-11с | Кліпкова О. І. |
2 |
Рекомендована література
Основна:
- Брич В. Я.,Корман М. М. Креативний менеджмент [Текст]: підручник. Тернопіль : ТНЕУ, 2018. 220 с.
- Креативний менеджмент. Практикум [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньо-професійної програми «Менеджмент і бізнес адміністрування» / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад. Н. І. Ситник. – Електронні текстові дані. Київ.: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. 147 с.
- Самокиш О.В. Креативний менеджмент : навчальний посібник / О.В. Самокиш. Київ: Кондор, 2018. 204 c.
- Флоріда Р. Homo creativus. Як новий клас завойовує світ / Р. Флоріда. Київ: Наш формат, 2018. 380 с.
- Шафранський В., Колісник М. Тренінг розвитку невербальної креативності.Вісник ХНПУ імені ГС Сковороди” Психология” 66 (2022): 376-388.
Додаткова
- Дерев’янко С. П. Роль емоційної креативності у навчальній, професійній, трудовій діяльності. The I International Science Conference on Multidisciplinary Research: матеріали міжнар. наук. конф. (January 19 – 21, 2021, Germany). Berlin, 2021. Р. 929-933.
- Дроздова М. А. Соціально-демографічні чинники антисоціальної креативності особистості. Вчені записки ТНУ ім. В. І. Вернадського. Серія: Психологія. 2021. Т. 32 (71), № 3. С. 18-23.
- Карамушка Л. М., Тиченко М. Є. Психологічна готовність працівників сфери креативних індустрій до здійснення професійної кар’єри: зміст, структура, методики дослідження. Організаційна психологія. Економічна психологія3 (27) (2022): 85-102.
- Карасова Н. Креативні індустрії як елемент стратегії постіндустріального розвитку. Міжнародні відносини: теоретико-практичні аспекти. № 3. 2019. С. 110-120.
- Кліпкова О. І. Вплив емоційного інтелекту на реалізацію креативних можливостей індивіда. Вісник торговельно-економічного університету (Серія Економічна). 2021. № 62. С. 86-93.
- Кліпкова О. І. Комерціалізація об’єктів інтелектуальної власності креативних індустрій інноваційних систем розвитку : моногр. Львів : Вид-во Львівського торговельно-економічного університету, 2017. 268 с.
- Кліпкова О. І. Професійна креативність в соціальному забезпеченні: матеріали ІХ міжнародної науково-практичної конференції «Від Вебера до Валерстайна: історична соціологія держав та світ-систем» ( 9-10 червня 2022 в НТУУ «КПІ ім. І. І. Сікорського»). С. 36-38.
- Кліпкова О. І. Соціальна психологія бізнесу: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції «Економіко-правові аспекти господарювання: сучасний стан, ефективність та перспективи (23-24 вересня 2022 р., м. Одеса). С. 422-424.
- Кліпкова О. І. Управління креативністю команд в аспекті формування інноваційної культури підприємства. Вісник торговельно-економічного університету (Серія Економічна). 2020. № 60. С. 75-82.
- Костюченко О. В. Творчі складові прийняття управлінських рішень у системі креативного менеджменту. Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр. Інституту психології ім. ГС Костюка НАПН України: 110-119.
- Мазуренко В. Національні та глобальні виміри розвитку креативної економіки. Молодий вчений8 (60) (2018): 200-205.
- Ніколаєва О. Креативні індустрії: вплив на розвиток економіки України. Центр аналіз міжнародної торгівлі Trade(2021).
- Поленкова, М. В. Креативний менеджмент як фактор інноваційного розвитку суспільства. Scientific notes of Lviv University of Business and Law 30 (2021): 207-215.