Соціологія бізнесу
Тип: На вибір студента
Кафедра: менеджменту
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
8 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
8 | 14 | доцент Данилевич Н. М. | ЕКЕ-41с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
8 | 14 | ЕКЕ-41с | доцент Данилевич Н. М. |
Опис курсу
Метою викладання навчальної дисципліни «Соціологія бізнесу» є формування цілісного уявлення у студента про методологією та методикою соціологічного дослідження бізнесу; визначити роль соціології бізнесу у створенні позитивного іміджу компанії; використовуючи соціологічні методи дослідження.
Основними завданнями вивчення дисципліни “Соціологія бізнесу” є:
- ознайомити студентів із соціально-економічні передумови виникнення соціології бізнесу;
- з’ясувати соціально-економічні функції бізнесу, бізнес в Україні;
- розкрити особливостіз агальносоціологічних методів дослідження та їх застосування в соціології бізнесу
Рекомендована література
- Дворецька Г. В. Соціологія праці : навч.посібник / Г. В. Дворецька. – К. : КНЕУ, 2001. – 244 с.
- Лібанова Е. М. Ринок праці : навч. посібник / Е. М. Лібанова. – К. : Центр навч. літератури, 2003. – 226 с.
- Лукашевич М. Соціологія економіки : Підручник для ВНЗ / М. Лукашевич. – К. : Каравела, 2005. – 288 с.
- Матвєєв С.О. Економічна соціологія: Підручник. / С.О. Матвєєв, Л.І. Лясота. – Суми : Університетська книга, 2006. – 184 с.
- Петюх В. М. Ринок праці : Навч.-метод. посібник / В. М. Петюх. К. : ВЦ “Академія”, 2000. – 128 с.