Лідерство та групова динаміка (073 Менеджмент)
Тип: На вибір студента
Кафедра: менеджменту
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
9 | 3 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
7 | 32 | доцент Данилевич Н. М. | ЕКМ-41с, ЕКМ-42с, |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
7 | 16 | ЕКМ-41с | доцент Данилевич Н. М., доцент Данилевич Н. М. |
ЕКМ-42с | доцент Данилевич Н. М., доцент Данилевич Н. М. |
Опис курсу
Анотація навчальної дисципліни:
Метою викладання навчальної дисципліни «Лідерство і групова динаміка» є розвиток здібностей і практичних навиків студентів з питань лідерства та групової динаміки, вивчення особистості управлінця, основ ділового спілкування та принципів ведення ділових переговорів; оволодіння знаннями з етики бізнесу та лідерства, вивчення технологій та технік особистої роботи лідера.
Результати навчання:
- знати:
- про сутності лідерства;
- історії розвитку відповідних теорій лідерства їх переваги і недоліки;
- особливості різних стилів лідерства;
- передумови ефективного лідерського впливу;
- про основні етапи формування команди;
- ціннісні, критеріальні та поведінкові переваги партнера у діловому спілкуванні;
- процеси внутрішньої динаміки команди при переході від одного етапу розвитку до іншого.
- вміти:
- здійснювати аналіз ситуативних чинників, що обумовлюють вибір ефективного стилю лідерства в організації;
- обирати ефективні методи та прийоми управлінського впливу;
- формувати власний імідж шляхом цілеспрямованого використання мовної культури, культури зовнішності, невербальних засобів, аксесуарів;
- визначати свій стиль лідерства, ідентифікувати й намітити план розвитку свого стилю керування командою;
- визначати готовність колективу до формування команд;
- визначати сфери спільних інтересів та цінності для побудови ефективних партнерських стосунків;
- здійснювати оцінку ділових партнерів;
- формувати та підтримувати довіру бізнес-партнерів;
- вести дискусію й управляти аудиторією, уникати логічних помилок у суперечці й дискусії;
- здійснювати ділові переговори з урахуванням особливостей комунікаційної ситуації,
- етичних вимог та психологічних закономірностей переговорного процесу;
- визначати заходи щодо підготовки публічного виступу;
- здійснювати презентацію ділової інформації.