Управління маркетинговою діяльністю
Тип: На вибір студента
Кафедра: маркетингу
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
8 | 28 | доцент Кушнір Т. М. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
8 | 28 |
Опис курсу
Дисципліна «Управління маркетинговою діяльністю» є вибірковою дисципліною з спеціальності «Маркетинг» для освітньої програми «Маркетинг», яка викладається в 8-му семестрі в обсязі 5 кредитів (за ECTS).
Метою вивчення дисципліни «Управління маркетинговою діяльністю» є засвоєння здобувачами концептуальних засад здійснення маркетингового менеджменту та процесу управління маркетингом підприємства на засадах соціальної відповідальності.
Завдання:
- З’ясування сутності, змісту та завдання управління маркетингом в компанії;
- Визначити особливості етапів маркетингового управління на підприємстві;
- Вивчити особливості побудови різних організаційних структур управління маркетингом в компанії;
- Визначити завдання структурних підрозділів маркетингу на підприємстві;
- З’ясувати особливості і необхідність маркетингового планування;
- Визначити особливості формування маркетингових стратегій діяльності підприємства;
- Розглянути особливості формування тактичних та оперативних планів діяльності організації;
- З’ясувати сутність, види та засоби маркетингового контролю.