Управління маркетинговою діяльністю

Тип: На вибір студента

Кафедра: маркетингу

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
828доцент Кушнір Т. М.

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
828

Опис курсу

Дисципліна «Управління маркетинговою діяльністю» є вибірковою дисципліною з спеціальності «Маркетинг» для освітньої програми «Маркетинг», яка викладається в 8-му семестрі в обсязі 5 кредитів (за ECTS).

Метою вивчення дисципліни «Управління маркетинговою діяльністю» є засвоєння здобувачами концептуальних засад здійснення маркетингового менеджменту та процесу управління маркетингом підприємства на засадах соціальної відповідальності.

Завдання:

  • З’ясування сутності, змісту та завдання управління маркетингом в компанії;
  • Визначити особливості етапів маркетингового управління на підприємстві;
  • Вивчити особливості побудови різних організаційних структур управління маркетингом в компанії;
  • Визначити завдання структурних підрозділів маркетингу на підприємстві;
  • З’ясувати особливості і необхідність маркетингового планування;
  • Визначити особливості формування маркетингових стратегій діяльності підприємства;
  • Розглянути особливості формування тактичних та оперативних планів діяльності організації;
  • З’ясувати сутність, види та засоби маркетингового контролю.

Матеріали

Анотація УМД