Аналіз характеристик товарів та послуг (076 “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність”)
Тип: Нормативний
Кафедра: економіки підприємства
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
2 | 4 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
2 | 32 | Ваврін М. Р. | ЕКп-11с, ЕКп-12с, ЕКп-13с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
2 | 32 | ЕКп-11с | Ваврін М. Р. |
ЕКп-12с | Ваврін М. Р. | ||
ЕКп-13с | Ваврін М. Р. |
Опис курсу
Цілі навчальної дисципліни “Аналіз характеристик товарів та послуг” – вивчення теоретичних положень, які властиві всім товарам, незалежно від їхніх класів, підкласів та груп, а також набуття первинних умінь застосовування окремих методів дисципліни та визначення основних характеристик товарів.
У зв’язку з цим в даній навчальній дисципліні розглядаються лише основні методи та узагальнені характеристики товарів. Специфічні властивості якості та асортименту, факторів формування та збереження розбираються в приватних розділах інших дисциплін. Тому призначення дисципліни – формування у студентів фундаментальних знань і умінь, при наявності яких полегшується засвоєння характеристик товарів і послуг однорідних груп.