Бізнес-протокол і комунікації (073 “Менеджмент”)
Тип: Нормативний
Кафедра: менеджменту
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 4 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
1 | 32 | доцент Жук О. П. | ЕКМ-11с, ЕКМ-12с, ЕКМ-13с, |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 32 | ЕКМ-11с | Креховець О. В. |
ЕКМ-12с | Креховець О. В. | ||
ЕКМ-13с | доцент Жук О. П. |
Опис курсу
Навчальна дисципліна “Бізнес-протокол і комунікації” є нормативною дисципліною для освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів з галузі знань 07 “Управління та адміністрування” за спеціальністю “Менеджмент” в обсязі 4-х кредитів ECTS.
Курс розроблено таким чином, щоб надати учасникам необхідні знання, обов’язкові для того, щоб оволодіти основами сучасного бізнес-протоколу та ділових комунікацій. Тому у курсі представлено як огляд теоретичних засад ділового протоколу, етики та етикету, ділового іміджу, організації ділового спілкування на різних рівнях комунікації, так і процесів та інструментів, які потрібні для використання цих теоретичних знань у практиці управління.
Метою вивчення нормативної навчальної дисципліни „Бізнес-протокол і комунікації” є формування комплексу теоретичних знань і практичних навичок ефективного ділового спілкування відповідно до етичних норм сучасного суспільства, а також розуміння функціонування етичного середовища бізнесу.
Основними цілями викладання дисципліни „Бізнес-протокол і комунікації” є теоретична та практична підготовка студентів з питань:
- розуміння основ етики та етикету сучасного ділового спілкування;
- формування і підтримки іміджу сучасної ділової людини;
- індивідуально-діалогового та командного спілкування;
- етики та етикету телефонного спілкування;
- організації та проведення публічних виступів та презентацій;
- організації та проведення ділових прийомів;
- етики та психології невербального спілкування;
- організації роботи у групах та командах;
- організації та підтримки взаємовідносин з партнерами і клієнтами;
- особливостей міжнародного ділового спілкування та етикету.
Рекомендована література
Основна література:
- Абрамович С. Мовленнєва комунікація. Підручник. – К.: Вид.во Д.Бураго, 2013. 460с.
- Галушко В.П. Діловий протокол та ведення переговорів. – Вінниця: Нова книга, 2002. – 223с.
- Гриценко Г., Гриценко С. Етика ділового спілкування. – К.: ЦУЛ, 2019. – 344с.
- Кузьменко М. Сучасне діловодство в Україні. Практичні поради. – К.: ЦУЛ, 2020. – 260с.
- Палеха Ю.І. Етика ділових відносин: навч. посібник. – К.: Кондор, 2007. – 354с.
- Прищак М., Лесько О. Етика та психологія ділових відносин: навч. посібник. – Вінниця: ВНТУ, 2016. – 151с. – Режим доступу: http://pryschak.vk.vntu.edu.ua/file/d0e3b838ba81eed634a92b0c25a52810.PDF
Додаткова література:
- Афанасьєв І. Діловий етикет. – К.: Ліра-К, 2009. – 367с.
- Андерсон Кріс. Успішні виступи на TED. Рецепти найкращих спікерів. Пер. з англ. – К., Наш формат, 2016. – 256с.
- Борг Джеймс. Мистецтво говорити. Пер. з англ. – К., Фабула, 2019.
- Виноградський М.Д. Організація праці менеджера: навч. посібник. – К.: ЦНЛ, 2010. – 360с.
- Кацавець Р. С. Ораторське мистецтво: підручник. – К.: Алерта, 2021. – 250 с.
- Пантелюк М., Марунич І., Гайдаєнко І. Ділове спілкування та культура мовлення.- К.: ЦУЛ, 2020. – 224с.
- Сагайдак О.П. Дипломатичний протокол та етикет: навч. посібник. – К.: Знання, 2010. – 398 с.
- Скібіцька Л.І. Організація праці менеджера: навч. посібник. – К.: ЦУЛ, 2010. – 360с.
- Тофтул М.Г. Етика ділового спілкування: підручник. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – 448 с.
Матеріали