Економічна діагностика

Тип: На вибір ВУЗу

Кафедра: менеджменту

Опис курсу

Курс розроблено таким чином, щоб надати учасникам необхідні знання, обов’язкові для того, щоб уміти аналізувати господарські процеси та управлінську систему на підприємстві. Студентам запропоновано освоїти методики аналізу середовища, конкурентоспроможності продукції та підприємства, навчитися проводити діагностику виробничого потенціалу, кадрової системи, стану фінансів та маркетингу. Як узагальнення розглянуто способи діагностики управлінської системи підприємства та корпоративної культури.

 

 

Метою вивчення вибіркової дисципліни «Економічна діагностика» є формування системи знань, умінь і навиків щодо використання методичного апарату економічного діагностування для визначення стану підприємства. Ця сфера професійних робіт фахівця набуває особливого значення нині, у період системних трансформацій економіки України. Для прийняття підприємствами стратегічних рішень у конкурентному середовищі потрібні якісно нові аналітичні обґрунтування. Підготовка їх фахівцями та професіоналами-економістами вимагає належного методичного забезпечення, а також відпрацювання навичок у процесі підготовки відповідних працівників та керівників нової генерації.

Цілі дисципліни «Економічна діагностика» полягають в тому, щоб студенти оволоділи навичками здійснення економічної діагностики за різними напрямками для забезпечення ефективного управління підприємством.

 

Рекомендована література

Основна література:

  1. Економічна діагностика: Навчальний посібник/За заг. ред. Т.Ф. Косянчук. – Львів: Новий Світ – 2000. 2007. – 452 с.
  2. Економічна діагностика: [навчальний посібник] / О.О. Гетьман. – К.: КНЕУ, 2007. – 307 с.
  3. Загорна Т.О. Економічна діагностика: Навчальний посібник /Т.О. Загорна. – К.: «Центр навчальної літератури», 2007. – 400с.
  4. Кривов’язюк І.В. Економічна діагностика: Навчальний посібник / І.В. Кривов’язюк. – К.: Центр учбової літератури, 2013. – 456с

 

Додаткова література:

  1. Савицька Г.В. Економічний аналіз діяльності підприємства: Навчальний посібник – 3-тє видання, перероб. і доп. / Г.В. Савицька. – К.: Знання, 2007. – 668с.
  2. Портер М. Стратегія конкуренції: Пер. з англ. А. Олійник, Р. Скільський. — К.: Основи, 1997. — 390 с.
  3. Уолш К. Ключові фінансові показники. Аналіз та управління розвитком підприємства / Пер. з англ. — К.: Всеувито: Наукова думка, 2001. — 367 с.
  4. Шершньова З. Є., Оборська С. В. Стратегічне управління: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 1999. — 384 с.

Силабус: Силабус з курсу Економічна діагностика

Завантажити силабус