Економіка та організація торгівлі (ОПП “Маркетинг”, спец. 075 “Маркетинг”, бакалаврський рівень)
Тип: На вибір студента
Кафедра: маркетингу
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
6 | 32 | доцент Врублевська О. В. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
6 | 32 |
Опис курсу
Метою вибіркової дисципліни «Економіка і організація торгівлі» є формування в здобувачів освіти сучасних знань і розуміння торгівлі як виду економічної діяльності, економічних та організаційних засад діяльності підприємств торгівлі, шляхів забезпечення ефективної діяльності торговельного підприємства, здатності застосовувати набуті знання, аналітичні і практичні уміння для вирішення практичних завдань діяльності в сфері торгівлі.
Основними завданнями дисципліни є:
- ознайомлення студентів з основними поняттями економіки і організації діяльності торговельного підприємства, основами функціонування підприємства торгівлі та галузі торгівлі в ринкових умовах господарювання;
- формування практичних умінь розв’язування задач з економіки і організації торгівлі, розвиток здатності до пошуку рішень щодо підвищення ефективності діяльності торговельних підприємств;
- розвиток навичок самостійної роботи, використання наукових, статистичних, нормативних джерел.
Рекомендована література
- Апопій В.В., Міщук І.П. Організація торгівлі : підручник. Київ: ЦУЛ, 2019. 632 с.
- Балджи М.Д., Допіра І.А., Однолько В.О. Економіка та організація торгівлі : навчальний посібник. Київ : Кондор-видавництво, 2017. 368 с.
- Економіка підприємства торгівлі (у схемах та таблицях) : навч. посіб. / І. В. Височин, Н. М. Новікова, І. М. Вавдійчик. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. 428 с.
- Економіка торгівлі : навч. посіб. / [Н.О. Власова, В.А. Гросул, О.А. Круглова, М.В. Чорна та ін..] ; за ред. Н.О. Власової. Харків: Світ Книг, 2014. 473 с.
- Ковальська Л.Л., Кривов’язюк І.В. Економіка підприємства: підручник. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2020. 620 с.
- Лігоненко Л.О. Економіка торгівлі (у рисунках, схемах та таблицях) : навч. посіб. / Л.О. Лігоненко, А.М. Носуліч, Н.М. Новікова. Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2014. 228 с.
- Мазур Н.А., Семенець І.В., Лопащук І.А. Економіка торговельного підприємства: навч. посібн. Чернівці: Чернівец. нац. Ун-т ім. Ю.Федьковича. 2020. 192 с.
- Підприємництво і торгівля: навч. посібник. Волинчук Ю.В. та ін. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2018. 620 с.
- Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів: Постанова КМУ від 15.06 2006 р. № 833. URL: httрs://zakon.rada.gov.ua/laws/show/833-2006%D0%BF#Text
- Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11 січ. 2001 р. № 2210-III. URL: httр://zakon4.rada.gov.ua/ laws/show/406-18/ed20130704.
- Роженко О.В. «Організація торгівлі»: опорний конспект лекцій для студентів ступеня «бакалавр» / М-во освіти і науки України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган Барановського, каф. підприємництва і торгівлі. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2017. 137 с.
- Роздрібна та оптова торгівля. Терміни та визначення понять: ДСТУ 4303:2004. Національний стандарт України. від 01.07. 2005 р. URL: httр://www.dt-kt.com/natsionalniy-standart-ukrayini-dstu-4303-2004-rozdribna-ta-oрtova-torgivlya/
- Чорна М.В, Кушнір Т.Б., Михайлова О.В. Економіка торгівлі: навчально-методичний посібник. Харків: ХДУХТ, 2015. 221 с.
- Яскал О. О., Яскал І. В., Лопащук І. А. Економіка та організація торгівлі: навчальний практикум. – ЧНУ ім. Ю. Федьковича, 2019. – 106 с.