Інтерактивний маркетинг (ДВВС)
Тип: На вибір студента
Кафедра: маркетингу
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
10 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
10 | 16 | доцент Зіньцьо Ю. В. | ЕКНМ-51с, ЕКНМ-51з |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
10 | 16 | ЕКНМ-51с | доцент Зіньцьо Ю. В. |
ЕКНМ-51з | доцент Зіньцьо Ю. В. |
Опис курсу
Метою вивчення вибіркової дисципліни «Інтерактивний маркетинг» є надання студентам теоретичних знань та практичних навичок з маркетингу.
Завдання: Основними завданнями дисципліни є:
- ознайомлення студентів з відповідними поняттями і категоріями інтерактивного маркетингу;
- набуття практичних навичок в роботі з медійною інформацією для підготовки інтерактивного контенту;
- виховання здатності до творчого пошуку напрямків удосконалення сервісу та інтерактивного контенту.
В результаті вивчення даного курсу студент буде:
знати:
- основні теоретичні засади та базові категорії інтерактивного маркетингу;
- методи та інструменти інтерактивного маркетингу;
- основні канали інтерактивного маркетингу;
- особливості створення інтерактивного контенту для залучення нових клієнтів;
- сервіси для створення інтерактивного контенту;
вміти:
- визначати цілі і завдання інтерактивного маркетингу;
- застосовувати на практиці навики інтерактивного маркетингу,
- визначати цілі і завдання інтерактивного контенту як способу просування товарів та послуг на ринку;
- планувати, організовувати та впроваджувати різновиди сервісу для створення інтерактивного контенту;
- створювати електронний магазин;
- підготувати реклмане повідомлення для розміщення в Інтернеті у спеціальних розділах;
- формувати план використання різних каналів інтерактивного маркетингу та оцінювати їх ефективність.
Рекомендована література
Базова література:
1.Крепак А.С. Медіапланування : навч. посіб. Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. 128 с.
2.Балабанова Л.В. Рекламний менеджмент. Київ: Центр учбової літератури, 2018. 392 с.
3.Божкова В. В. Реклама та стимулювання збуту. Київ: Центр навчальної літератури, 2019. 200 с.
4.Vynogradova O., Drokina N., Yevtushenko N., Darchuk V., Irtlach M. Theoretical approaches to the definition of Internet marketing: Ukrainian dimension. Innovative Marketing, 2020. 16(1). Р. 89-103. DOIhttp://dx.doi.org/10.21511/im.16(1).2020.09(Scopus, Google Scholar, Academic Resource Index, SciLit) –
5.Король І.В. Маркетингові комунікації: навчально-методичний посібник / уклад. І. В. Король; МОН України, Уманський державний пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2018. – 191 с.
Допоміжна література:
- Виноградова О.В., Дрокіна Н.І. Електронний бізнес. Навчальний посібник. Київ: ДУТ, 2018. 292 с. http://www.dut.edu.ua/ua/lib/1/category/743/view/1477
- Майовець Є.Й., Кузик О.В. Маркетингові комунікації. – Львів. ЛНУ ім. І.Франка, 2013. – 191с
- Федишин І.Б. Електронний бізнес та електронна комерція – Тернопіль, ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016. – 97 с. -http://www.dut.edu.ua/ua/lib/1/category/669/view/1659
- Партико З.В. Теорія масової інформації та комунікації: Навчальний посібник. Львів: Афіша, 2018. 292 с.
- Потятиник Б. В. Медіа: ключі до розуміння. Львів : ПАІС, 2017. 312 с.
- Примак, Т.О. PR для менеджерів та маркетологів: навч. посіб. Київ: Центр учбової літератури, 2018. 202 с.
- Майовець Є.Й. Маркетинг: теорія та методологія. – Львів: ВЦ ЛНУ ім. І. Франка, 2015. – 450с.
Інформаційні ресурси
1.«Маркетинг в Україні» / Науковий журнал / Доступно з http://uam.in.ua/rus/projects/marketing-in-ua/
2.«Маркетинг и реклама» / Науковий журнал / Доступно з http://mr.com.ua/.
3.«Маркетинг і менеджмент інновацій» / Науковий журнал / Доступно з http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/.
4.Головне управління статистики України http://www.ukrstat.gov.ua.
5.Українська Асоціація Маркетингу http://uam.in.ua/.
6.Американська асоціація маркетингу https://www.ama.org.
7.Маркетинговий портал http://www.marketing-research.in.ua