Маркетинг (ОПП «Фінанси, банківська справа та страхування», спец. 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», балаврський рівень)

Тип: Нормативний

Кафедра: маркетингу

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
532доцент Врублевська О. В.ЕКФ-31с, ЕКФ-32с, ЕКФ-33с, ЕКФ-34с

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
532ЕКФ-31сдоцент Ковалюк А. О.
ЕКФ-32сдоцент Ковалюк А. О.
ЕКФ-33сдоцент Ковалюк А. О.
ЕКФ-34сдоцент Ковалюк А. О.

Опис курсу

Метою вивчення нормативної дисципліни циклу професійної та практичної підготовки «Маркетинг» в рамках освітньої програми «Фінанси, банківська справа та страхування» є формування в здобувачів освіти знання основ маркетингу, його сучасних концепцій і технологій, умінь планування і реалізації маркетингової діяльності з урахуванням специфіки функціонування організацій фінансової сфери.

Предметом дисципліни «Маркетинг» є: процеси й методи вивчення та задоволення потреб клієнтів (споживачів) як пріоритетних суб’єктів ринку.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетинг» є ознайомлення студентів з теоретичними концепціями і моделями маркетингу, його сучасною практикою, формування аналітичних умінь і практичних навичок реалізації маркетингової діяльності в організації фінансової сфери, розвиток здатності до творчого пошуку шляхів удосконалення маркетингової діяльності та підвищення ефективності бізнесу.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати:

  • основні концепції, моделі, види, стратегії маркетингу;
  • організаційні засади маркетингової діяльності в організації;
  • елементи комплексу маркетингу;
  • типи ринків, підходи до їх сегментування і позиціювання товару;
  • основні методи маркетингових досліджень;
  • чинники впливу на поведінку споживачів;
  • сутність і засоби маркетингової товарної, комунікаційної, цінової та розподільчої політики;
  • особливості маркетингу послуг;
  • засоби маркетингових комунікацій.

розуміти:

  • роль маркетингу в розробленні стратегії та успішному функціонуванні організації;
  • сутність основних шкіл маркетингу та сучасні види маркетингу;
  • особливості ринків окремих товарів і послуг та видів діяльності, що їх генерують;
  • підходи до побудови довготривалих відносин з клієнтом, формування клієнтського капіталу організації;
  • необхідність дотримання етичних норм в маркетингу;

уміти:

  • аналізувати маркетингове середовище підприємства, визначати основні параметри ринку певного товару, аналізувати конкуренцію на ринку;
  • виявляти потребу в проведенні маркетингових досліджень на підприємстві, визначати головні цілі досліджень, джерела інформації і методи її збору, аналізувати отриману інформацію, складати відповідні висновки, рекомендації і прогнози;
  • аналізувати місткість ринку і частку компанії, бюджет маркетингу та ефективність маркетингових заходів;
  • здійснювати сегментування ринку і розробляти заходи щодо позиціювання товарів;
  • аналізувати потреби клієнтів, прогнозувати поведінку споживачів, здійснювати відбір цільових ринків та обґрунтовувати ринкову стратегію фірми;
  • розробляти маркетингові заходи і основні елементи комплексу маркетингу з урахуванням особливостей функціонування організацій фінансової сфери;
  • обґрунтовувати вибір стратегії в області товарної політики, ціноутворення, просування і розподілу товарів;
  • обирати ефективні комунікаційні канали для просування і збуту товарів (послуг).

Рекомендована література

(основна)

    1. Майовець Є.Й. Маркетинг: теорія та методологія: навч. посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2013. 450 с.
    2. Kotler, P., Armstrong, G. Principles of Marketing. 15th edition. – Pearson Education Limited 2014. – 716 p.
    3. Вічевич А. М., Вайданич Т. В. Навчальний посібник з маркетингу для студентів економічних спеціальностей. – Львів: НЛТУ України, 2013. – 195 с.
    4. Збірник тестів із маркетингу / за ред. Є.Й. Майовця. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2018. 416 с.
    5. Кібік О. М., Котлубай В. О., Хаймінова Ю. В., Нестерова К. С., Калмикова Н. Ю. Маркетинг : навч.-метод. посібн. Одеса, 2020. 68 с.
    6. Кульчицька Е.А., Вайданич Т. В., Юрків Н.М. Маркетинг. Методичні вказівки для практичних занять та самостійної роботи студентів освітнього ступеня бакалавр спеціальності 073 «Менеджмент». – Львів: РВВ НЛТУ України, 2018. – 124 с.
    7. Майовець Є., Кузик О. Маркетингові комунікації. Навчальний посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2013. 192 с.
    8. Маркетинг. Навчальний посібник / Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. / За заг.ред. проф. Старостіної А.О. – К.: «НВП «Інтерсервіс», 2018. – 216 с.
    9. Практикум з маркетингу: навч. посіб. / за ред. Проф. Майовця Є.Й. Львів: Видавництво «Край», 2014. 244 с.
    10. Словник термінів з маркетингу / за ред. Є.Й. Майовця. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2019. 228 с.
    11. Кузик О.В. Маркетинг: Методичні матеріали для підготовки семінарських занять для викладачів та студентів / О.В. Кузик. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2021. 56 с.

Матеріали

Робоча програма Маркетинг 2023-2024

 

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму

Силабус: Маркетинг 2023-2024

Завантажити силабус