Міжнародний маркетинг
Тип: На вибір студента
Кафедра: маркетингу
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
9 | 16 | доцент Городняк І. В. | ЕКНМ-51с |
Опис курсу
Метою вивчення навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» є опанування студентами теоретичних основ і практичних методів міжнародного маркетингу для забезпечення високого рівня конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на світовому ринку.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Міжнародний маркетинг є:
- розуміння суті, місця та функцій міжнародного маркетингу в системі міжнародних економічних відносин;
- визначення сутності й форм міжнародного маркетингу;
- дослідження економічного, соціально-культурного, політико-правового середовища міжнародної маркетингової діяльності;
- засвоєння методичних засад проведення міжнародних маркетингових досліджень, сегментації світового ринку і вибору цільових ринків;
- обґрунтування моделей виходу підприємств на зарубіжні ринки, формування ефективного міжнародного маркетингового комплексу.
Після завершення цього курсу студент буде:
знати :
- понятійно-категоріальний апарат та інструментарій міжнародного маркетингу;
- специфіку управління міжнародним маркетингом;
- методику сегментації ринку та позиціювання товару, або торгової марки на міжнародному ринку;
- сутність стратегічних і тактичних рішень підприємства у сфері міжнародного маркетингу;
- основні характеристики ринків в міжнародному маркетингу;
- сучасне середовище міжнародного маркетингу: правове, політичне, економічне, соціокультурне середовище та інформаційно-технологічне середовище;
- переваги та перешкоди виходу на міжнародні ринки;
- особливості міжнародної маркетингової інформації;
- особливості проведення міжнародних маркетингових досліджень;
- міжнародна конкуренція і конкурентоспроможність;
- оцінювати конкурентоспроможність товару на міжнародному ринку.
вміти :
- обґрунтовувати рішення про вихід підприємства на зовнішній ринок;
- знати особливості організації і проведення маркетингових досліджень на зовнішніх ринках;
- використовувати інструменти маркетингового дослідження;
- враховувати аспекти міжнародного бізнес-середовища при здійсненні маркетингової діяльності;
- розуміти специфіку різних способів проникнення на зовнішні ринки, знати їхні переваги і недоліки;
розробляти заходи щодо підвищення конкурентоспроможності товару і компанії на закордонних ринках.
Рекомендована література
- Чумаченко Т.М. Міжнародний маркетинг: Навчально-методичний посібник. – Вид. 3-е,перероб. і доп. – Дніпропетровськ: Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет», 2012. – 210с.
- Гоголь Г.П. Міжнародний маркетинг Навч. посібник. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004. – 148с.
- Козак Ю.Г. Міжнародний маркетинг. – Навч. посібник: / За ред. Ю. Козака, С. Смичка, І. Літовченко – Київ: «Центр учбової літератури», 2014. – 294с.
- Мазаракі А.А. Міжнародний маркетинг: Підручник / За ред. А. А. Мазаракі. – К.: Вид-во КДТЕУ, 2000. – 306с.
- Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг. Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1998. – 120с.