Пошукова оптимізація сайтів (122 «Комп’ютерні науки» – спеціалізація «Консолідована інформація»)

Тип: На вибір студента

Кафедра: інформаційних систем у менеджменті

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
932доцент Белз О. Г.

Лабораторні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
916ЕКІМ-51сдоцент Белз О. Г.

Опис курсу

Мета: ознайомлення студентів з основами пошукової оптимізації (SEO-оптимізації), тобто з методами створення сайту і його контенту максимально релевантним як для пошукових систем, так і для користувачів. Дисципліна дає ґрунтовні теоретичні знання i практичні навики методики коригування HTML-коду, вдосконалення структури сайту, наповнення сайту контентом, контролю зовнішніх чинників відповідно до вимог алгоритму пошукових систем з метою покращення позицій сайту в результатах пошуку цих систем за певними запитами користувачів.

Завдання: оволодіння студентами технологією удосконалення сайтів.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати: переваги та недоліки SEO-оптимізації; поняття фільтрів пошукових систем; методи білої, сірої та

Рекомендована література

  1. Belz O. Use of Schema.org micro-markup in e-commerce projects [Electronic resource] / O.Belz // Three Seas Economic Journal. – 2022. – Vol. 3, No. 4. – P. 1–6.
  2. SEO-просування [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://hostiq.ua/blog/ukr/seo-optimization.
  3. The Ahrefs Blog. Expand your SEO and marketing knowledge with detailed tutorials and case studies [Electronic resource]. – Mode of access : https://ahrefs.com/blog.
  4. База знань. SEO AKADEMIYA [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://seo-akademiya.com/baza-znanij.
  5. Белз О. SEO-оптимізація сайтів вишів України / О. Белз // Формування ринкової економіки. – 2018. – Вип. 39. – С. 3–8.
  6. Белз О. Вплив соціальних сигналів на рейтинг сайтів / О. Белз // Інтелект ХХІ. – 2018. – № 1. – С. 189–193.
  7. Белз О. Г. Інтернет-інструменти в маркетингу / О. Г. Белз // Вісник Львівського університету. Серія економічна. – 2019. – Вип. 56. – С. 316-324.
  8. Белз О. Г. Основи електронного бізнесу : навч. посіб. / Олександра Белз. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2018. – 176 с.
  9. Белз О. Інтернет-просування освітніх послуг класичними університетами України [Електронний ресурс] / О. Белз // Економіка та суспільство. – 2017. – № 10. – С. 866–871. – Режим доступу : https://economyandsociety.in.ua/journals/10_ukr/147.pdf.
  10. Белз О. Пошукова оптимізація сайтів : навчальний посібник / Олександра Белз. – Електронне видання. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2023. – 124 с.
  11. Блог Serpstat [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://serpstat.com/ru/blog.
  12. Гнилякевич-Проць І. Оцінювання ефективності оптимізації та просування вебсайту за трафіковими та конверсійними технологіями [Електронний ресурс] / І. Гнилякевич-Проць, С. Зінькова // Підприємництво та інновації. – 2022. – № (24), – С. 77–82. – Режим доступу : https://doi.org/10.32782/2415-3583/24.12.
  13. Зелений О. П. Використання технології теплових карт для покращення юзабіліті сайтів. Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : колективна монографія / О. П. Зелений, В. П. Ткаченко, Ж. В. Дейнеко. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2021. – С. 106–123.
  14. Павленко Ю. С. Пошукова оптимізація, технології та сервіси веб-аналітики : конспект лекцій [Електронний ресурс] / Ю. С. Павленко ; ВНУ імені Лесі Українки. – Луцьк : ВНУ імені Лесі Українки, 2022. – 51 с. – Режим доступу : https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21864.
  15. Пономаренко І. В. Інструмент Інтернет-маркетингу – SEO-оптимізація сайту підприємства [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко, А. С. Сапян // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. Серія: Економіка та менеджмент. – 2021. – № 25. – С. 84–89. – Режим доступу : https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19669.
  16. Санкції та фільтри від Google та рекомендації щодо виходу з них [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://wedex.com.ua/blog/canktsiyi-ta-filtri-vid-google-ta-rekomendatsiyi-shhodo-vihodu-z-nih.