Страховий маркетинг

Тип: На вибір студента

Кафедра: маркетингу

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
832доцент Сохецька А. В.ЕКН-41с

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
832

Опис курсу

Страховий маркетинг в країнах з розвиненою ринковою економікою вже пройшов початкові етапи розвитку та постійно еволюціонує, перетворюючись на основу для організації всієї діяльності страхових компаній. Дослідження суті страхового маркетингу і можливостей його здійснення має велике значення для розвитку українського страхового ринку, оскільки стан страхового ринку є однією із сторін, що характеризують ступінь зрілості ринкової економіки в країні.

Метою навчальної дисципліни є опанування базових концепцій маркетингового планування в страховій компанії, набуття практичних навичок у студентів, необхідних для успішної розробки і просування  страхових продуктів.

Основними завданнями вивчення дисципліни “Страховий маркетинг” є ознайомлення з теоретико-методологічною базою маркетингової політики у страхуванні; практичними вміннями і навичками страхового маркетингу.

Рекомендована література

Основна література:

  1. Безугла В.О. Страхування : навч. посібник / В.О. Безугла, І.І. Постіл, Л.П. Шаповал. – Київ : ЦУЛ, 2008.– 582 с.
    2. Виноходова С. Маркетингові дослідження в страховому бізнесі: роль, методи, алгоритм проведення / С. Виноходова // Маркетинг в Україні. – 2004. – № 5. – С.15–19.
    3. Колеснікова Т. Еволюція страхового маркетингу / Т. Колеснікова // Фінансовий ринок України. – 2013. – №2. – С. 20–21.
    4. Практикум по страховому маркетингу / О. В. Козьменко, В. С. Лысенко. – Сумы : Университетская книга, 2014. – 224 с.
    5. «4P» маркетингу страхових компаній : монографія / кер. авт. кол. д.е.н, проф.О.В. Козьменко. – Суми : Университетська книга, 2014. – 432 с.

Додаткова література:

  1. Пінчак Л. Страховий ринок України як об’єкт маркетингового аналізу / Л. Пінчак // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – 2006.-№4.– С.26-30.
  2. Соловей Н.В. Проблеми розвитку страхового маркетингу та його практична необхідність у відповідності до особливостей ведення страхового бізнесу в Україні / Н.В. Соловей //Формування ринкових відносин в Україні. – 2010.– №2.– С.92-95.
  3. Страхування: підручник / За ред. В.Д. Базилевича. – Київ: Знання, 2008.– 1019 с.
  4. Стецюк Т. І. Бренд як ринковий інструмент маркетингової діяльності страховика. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія : Економіка. 2020. № 17. С. 84-88.
  5. Журавка О. С. Бухтіарова А. Г., Пахненко О. М. Страхування : навчальний посібник . Суми : Сумський державний університет, 2020. 350 с

Матеріали

Робоча програма_Страх_маркет_2021

Силабус:

Завантажити силабус