Сохецька Анна Володимирівна

Посада: доцент кафедри маркетингу

Науковий ступінь: кандидат економічних наук

Вчене звання: доцент

Електронна пошта: anna.sokhetska@lnu.edu.ua

Профіль у Google Scholar: scholar.google.com.ua

Профіль ORCID: orcid.org

Наукові інтереси

Логiстика, маркетинговий менеджмент, маркетингове ціноутворення, маркетинг на фінансових ринках

Курси

Публікації

  1. Сохецька А.В. Цифрові маркетингові інструменти для розвитку бізнесу: ретроспективний аналіз, сучасні тенденції, напрями розвитку. Причорноморські економічні студії. 2020. Вип. 50. С. 7-12. (Index Copernicus (Республіка Польща))
  2. Сохецька А.В. Логістичний менеджмент як інструмент забезпечення ефективної діяльності підприємства. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. Том 31 (70). № 2, 2020. Частина 1.С. 8-14.(Index Copernicus (Республіка Польща))
  3. Сохецька А.В.Визначальні напрями та особливості застосування маркетингу в електронній торгівлі розвинених країн світу. Підприємництво та інновації. 2020. Вип. 11., Ч.1. С.12-18. (Index Copernicus: Entrepreneurship and Innovation(Республіка Польща), Google Scholar: Підприємництво та інновації )
  4. Сохецька А.В. Концептуальні проблеми логістичного управління в контексті підвищення конкурентоспроможності підприємства.Інфраструктура ринку. 2020. №43. URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/43-2020 (IndexCopernicus (Республіка Польща))
  5. Сохецька А. В. Сучасні тенденції маркетингових досліджень. Бізнес Інформ. 2020. №7. C. 346–352. (Ulrichsweb Global Serials Directory (США), Research Papers in Economics (США), Index Copernicus (Республіка Польща), Directory of Open Access Journals (DOAJ) (Швеція), Academic Journals Database (Швейцарія), Open Academic Journals Index (OAJI), GetInfo (Німеччина), BASE (Німеччина), OpenAIRE (Європейський Союз), WorldCat, Library Hub Discover (Велика Британія), J-Gate (Індія), Open Access Library, Академія Google (США),Research Bible (Японія))

Розклад