Торгівля ONLINE: бізнес з нуля
Тип: На вибір студента
Кафедра: економіки підприємства
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
3 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
3 | 16 | доцент Швець А. І. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
3 | 16 |
Опис курсу
В межах дисципліни подаються необхідні знання для ведення бізнесу в онлайн-торгівлі, а саме: як почати бізнес з нуля в Інтернеті, як використовувати різні методи продажу товарів в соціальних мережах, яким чином масштабувати онлайн-бізнес на маркетплейсах, як зареєструвати і вести свою діяльність як ФОП в онлайн-бізнесі.
Основний акцент зроблений на практичні аспекти, серед яких: як вибрати товари, які будуть масово продаватися; як організувати співпрацю з постачальниками; як створити сторінку в соцмережах; як зробити рекламний тест товару, запустити рекламу, здійснити її аналіз та провести ретаргетинг; як масштабувати продажі на маркетплейсах; як брендувати товар; як організувати роботу команди в онлайн-бізнесі.
Перелік тем:
- Поняття, особливості та види онлайн-бізнесу. Організаційно-правове забезпечення онлайн-торгівлі, реєстрація та ведення ФОП в онлайн-торгівлі.
- Сучасні стратегії онлайн-торгівлі. Основні бізнес-моделі сектору В2В. Основні моделі сектору В2С.
- Інтернет-аудиторія та поведінка споживачів.
- Технології Інтернет-маркетингу в онлайн-торгівлі.
- Суть цифрового контенту та його значення для онлайн-торгівлі.
- Соціальні мережі та спільноти. Торгівля на маркетплейсах.
- Індустрія онлайн-продажів. Особливості організації співпраці з постачальниками в мережі Інтернет.
- Стратегії та інструменти цифрової реклами в онлайн-бізнесі.
- Платежі та розрахунки за товари та послуги в онлайн-торгівлі.
- Визначення ефективності онлайн-торгівлі.