Електронний бізнес (073 “Менеджмент”) освітня програма “Інформаційні системи у менеджменті” – вступ 2021

Тип: Нормативний

Кафедра: інформаційних систем у менеджменті

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
83Іспит

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
825доцент Белз О. Г.ЕКі-41с

Лабораторні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
828ЕКі-41сдоцент Белз О. Г., доцент Белз О. Г.

Опис курсу

Метою викладання навчальної дисципліни «Електронний бізнес» є надання теоретичних і практичних знань щодо виконання ділових операцій та угод з використанням електронних засобів. Дисципліна дає ґрунтовні теоретичні знання i практичні навики створення та ведення проектів електронного бізнесу.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Електронний бізнес» є вивчення теоретичних і практичних засад ведення електронного бізнесу.

За результатами вивчення дисципліни студенти повинні:

  • знати: місце та роль електронного бізнесу в інформаційному секторі економіки; моделі  бізнес-взаємодії; механізм підтримки електронного бізнесу; переваги електронного бізнесу; інновації електронного бізнесу та електронної комерції; платіжні системи в Internet; інструментарій створення інтернет-проектів; методи та заходи захисту трансакцій в Інтернет; правове регулювання діяльності інтернет-магазину; місце та роль реклами та маркетингу в проектах електронного бізнесу; порядок відкриття інтернет-магазину; особливості ведення бізнесу на маркетплейсах;
  • вміти: розробляти інтернет-магазини засобами WordPress та OpenCart; наповнювати сторінки сайту інтернет-магазину інформацією відповідно до рекомендованої структури; розраховувати показники ефективності рекламних оголошень; просувати сайти засобами контекстної реклами; працювати в рекламному кабінеті OLX.

Рекомендована література

  1. Belz, O. (2022). Use of schema.org micro-markup in e-commerce project / Belz// Three Seas Economic Journal, 3(4), 1-6.
  2. Youtube-канал Дмитра Кота. URL: www.youtube.com/channel/UCgee5NZ-mdfNkrAOokgEccg
  3. Белз О. SEO-оптимізація сайтів вишів України / О. Белз // Формування ринкової економіки. – 2018. – Вип. 39. – С. 3–8.
  4. Белз О. Вплив соціальних сигналів на рейтинг сайтів / О. Белз // Інтелект ХХІ. – 2018. – №1. – С. 189–193.
  5. Белз О. Г. Інтернет-інструменти в маркетингу / О.Г. Белз // Вісник Львівського університету. Серія економічна. – 2019. – Вип. 56. – С.316-324.
  6. Белз О. Г. Основи електронного бізнесу: навч. посіб / Олександра Белз / Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2018. – 176 с.
  7. Белз О. Ефективність інтернет-реклами в Україні / О. Белз // Сучасні щляхи стабілізації фінансово-економічного стану країни: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Львів, 26–27травня 2017 р.) / ГО «Львівська економічна фундація»: у 2 ч. – Львів: ЛЕФ, 2017. – Ч. 2– С. 96–99.
  8. Белз О. Інтернет-просування освітніх послуг класичними університетами України / О. Белз // Економіка та суспільство. – 2017. – № 10. – С. 866–871. – URL: http://www.economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/147.pdf
  9. Белз О. Позиціонування сайтів вишів України в мережі Інтернет /О. Белз // Проблеми становлення інформаційної економіки в Україні: Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Проблеми становлення інформаційної економіки в Україні». – Львів: Видавництво «Левада», 2017. – С. 188–191.
  10. Белз О. Соціальна мережа як інструмент ведення бізнесу / О. Белз // Вісник Львівського університету. Серія економічна. 2022. Випуск 63. С. 181–189.
  11. Блог ppcworld. URL: ppc.world
  12. Блог SEO-Akademiya. URL: seo-akademiya.com/baza-znanij/
  13. Блог Serpstat. URL: serpstat.com/blog/
  14. Блог WebPromoExperts. URL: webpromoexperts.net
  15. Блог Zushi Pletnev. URL: www.zushipletnev.com/blog/
  16. Зайцева О.О., Болотинюк І.М. Електронний бізнес: Навчальний посібник. / За наук. ред. Н.В. Морзе. – Івано-Франківськ : «Лілея-НВ» – 2015. – 264 с.
  17. Краус К.М. Електронна комерція та Інтернет-торгівля: навчально-методичний посібник / К. М. Краус, Н. М. Краус, О. В. Манжура – Київ: Аграр Медіа Груп, 2021. – 454 с.
  18. Тардаскіна Т. М. Електронна комерція: Навчальний посібник / Тардаскіна Т. М., Стрельчук Є. М., Терешко Ю. В. – Одеса: ОНАЗ ім. О. С. Попова, 2011. – 244 с.
  19. Шалева О. І. Електронна комерція. Навч. посіб. / О. І. Шалева. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 216 с.

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму

Силабус:

Завантажити силабус