Інфраструктура товарного ринку (075 “Маркетинг”)
Тип: На вибір студента
Кафедра: маркетингу
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
6 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
6 | 32 | доцент Зіньцьо Ю. В. | ЕКН-31с, ЕКН-32с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
6 | 64 | ЕКН-32с | доцент Зіньцьо Ю. В. |
ЕКН-31с | доцент Зіньцьо Ю. В. |
Опис курсу
Метою викладання дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» є формування теоретичних і практичних знань з інфраструктури товарного ринку, управління діяльністю підприємства в галузі просування, зберігання та продажу товарів і послуг, забезпечення потреб споживачів.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» є ознайомлення студентів з відповідними поняттями і категоріями дисципліни; набуття практичних навичок з визначення і застосування методів раціональної організації та планування діяльності інфраструктурного комплексу; виховання здатності самостійного визначення та застосування методів пов’язаних з аналізом та обґрунтуванням ефективного функціонування та розвитку інфраструктури товарного ринку тощо.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати:
- сутність, основні поняття, терміни і категорії інфраструктури товарного ринку;
- основні показники економічної діяльності суб’єктів інфраструктури товарного ринку;
- методи комплексної оцінки стану та розвитку інфраструктурного комплексу товарного ринку, його відповідності вимогам сучасної ринкової економіки.
вміти:
- аналізувати техніко-економічні показники діяльності суб’єктів інфраструктурного комплексу;
- визначати доцільність та ефективність застосування окремих видів ринкових процесів;
- вивчати та впливати на попит і поведінку споживачів;
- визначати тенденції і напрями вимог споживачів до кількісних і якісних характеристик товарів (послуг);
- розробляти розробляти концепції та рекомендації з комплексного розвитку інфраструктури товарного ринку.
Рекомендована література
Основна література:
- Бєлявцев М.І. Інфраструктура товарного ринку: Навч. посібник для студ. вищих навч.закладів/ М.І. Бєлєвцев, Л.В. Шестопалова – К.: Центр навчальної літератури, 2005.- 416 с.
- Ємельянов С.А. ІТ-інфраструктура організації. Навчальний посібник. 2021. 146 с.
- Валігурський Д.І. Організація комерційної діяльності в інфраструктурі ринку. Підручник для бакалаврів. 2019. 300с.
- Інфраструктура товарного ринку: навч. посіб. / Пилявець В.М., Озима В.В., Заруба В.П. – К.: Аграрна освіта, 2015. – 255с.
- Савощенко, А. С. Інфраструктура товарного ринку [Текст]: навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц./ А. С. Савощенко, В. М. Полонець. – К.: КНЕУ 2007. – 376 с.
- Шубіна О.О.Інфраструктура товарного ринку: Теоретичні засади: Підручник., К.:Знання, 2009. 379с.
- Шканова, О. М. Інфраструктура товарного ринку [Текст]: навч. посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 320 с.
Додаткова література:
- Прокопенко О.В., Школа В.Ю., Дегтяренко О.О., Махнуша С.М. Інфраструктура товарного ринку: Навч.посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2007.– 296с.
- Комерційна діяльність: Підручник / За ред. Проф. В.В. Апопія.– Вид. 2-ге, перероб і доп. – К.Знання, 2008. – 558с.
- Майовець Є.Й. Маркетинг: теорія та методологія. – Львів: ВЦ ЛНУ ім. І. Франка, 2015. – 450с.
- Практикум з маркетингу: навч. посіб. / за ред. Проф. Майовця Є.Й. Львів: Видавництво «Край», 2014. 244 с.
- Словник термінів з маркетингу / за ред. Є.Й. Майовця. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2019. 228 с.
- Тенденції розвитку маркетингу в Україні: функціональний підхід: монографія / За наук. ред., проф. Є.Й. Майовця. Львів, 2016. 262 с.
Інформаційні ресурси
- Господарський кодекс України, 436-IV URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15:
- Цивільний кодекс України, 435-IV URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/435-15
- «Маркетинг в Україні» URL: http://uam.in.ua/rus/projects/marketing-in-ua/
- «Маркетинг и реклама» URL: http://mr.com.ua/.
- «Маркетинг і менеджмент інновацій» URL: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/.
- Головне управління статистики України URL: http://www.ukrstat.gov.ua.
- Українська Асоціація Маркетингу URL: http://uam.in.ua/.
- Американська асоціація маркетингу URL: https://www.ama.org.
- Маркетинговий портал URL: http://www.marketing-research.in.ua.