Комунікаційний менеджмент (073 “Менеджмент” )
Тип: На вибір студента
Кафедра: менеджменту
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
4 | 4 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
4 | 32 | Array | ЕКМ-21с, ЕКі-21с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
4 | 16 | ЕКМ-21с | |
ЕКі-21с |
Опис курсу
Анотація навчальної дисципліни:
- Навчальна дисципліна „Комунікативний менеджмент” покликана формувати у студентів навики ефективної ділової комунікації та системи спеціальних знань у галузі комунікацій, розуміння концептуальних основ системного управління комунікаціями в організації, набуття умінь вирішувати комунікаційні конфлікти, подолання труднощів та бар’єрів комунікацій. Навчальна дисципліна вивчає предмет і методологія комунікацій. Поняття теорії комунікації. Види організаційних комунікацій: за сферою охоплення, за способом виникнення та за способом здійснення. Взаємозв’язок між ієрархією та комунікаціями в бізнесі та управління. Наукові підходи до комунікацій. Формування ефективної ділової комунікації та системи спеціальних знань в бізнесі та управлінні, розуміння концептуальних основ системного управління комунікаціями в організації, набуття умінь вирішувати комунікаційні конфлікти, подолання труднощів та бар’єрів комунікацій.
Результати навчання:
- знати:
- основні категорії, поняття, терміни комунікативного менеджменту;
- предмет і методологію комунікацій; сутність процесу комунікації;
- комунікаційні стилі та форми; комунікаційні мережі;
- труднощі та бар’єри спілкування; шляхи подолання комунікаційних бар’єрів;
- етику ділового спілкування;
- методи комунікаційного управлінського впливу;
- правила та норми проведення ділових зустрічей;
- природу та джерела конфлікту, наслідки комунікаційних конфліктів, способи їх розв’язання;
- специфіку паблік-рилейшнз.
- вміти:
- налагоджувати ефективні комунікації в процесі управління;
- долати комунікаційні бар’єри;
- забезпечувати профілактику та вирішення конфліктів;
- застосовувати техніку ведення ділових переговорів;
- правильно оформляти ділові листи;
- використовувати експресивні складові комунікації;
- застосовувати механізм паблік-рилейшнз.