Комунікаційний менеджмент (073 “Менеджмент” )

Тип: На вибір студента

Кафедра: менеджменту

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
44Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
432ArrayЕКМ-21с, ЕКі-21с

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
416ЕКМ-21с
ЕКі-21с

Опис курсу

Анотація  навчальної  дисципліни:

  • Навчальна дисципліна „Комунікативний менеджмент” покликана формувати у студентів навики ефективної ділової комунікації та системи спеціальних знань у галузі комунікацій, розуміння концептуальних основ системного управління комунікаціями в організації, набуття умінь вирішувати комунікаційні конфлікти, подолання труднощів та бар’єрів комунікацій. Навчальна дисципліна вивчає предмет і методологія комунікацій. Поняття теорії комунікації. Види організаційних комунікацій: за сферою охоплення, за способом виникнення та за способом здійснення. Взаємозв’язок між ієрархією та комунікаціями в бізнесі та управління. Наукові підходи до комунікацій. Формування ефективної ділової комунікації та системи спеціальних знань в бізнесі та управлінні, розуміння концептуальних основ системного управління комунікаціями в організації, набуття умінь вирішувати комунікаційні конфлікти, подолання труднощів та бар’єрів комунікацій.

 

Результати навчання:

  • знати:
  • основні категорії, поняття, терміни комунікативного менеджменту;
  • предмет і методологію комунікацій; сутність процесу комунікації;
  • комунікаційні стилі та форми; комунікаційні мережі;
  • труднощі та бар’єри спілкування; шляхи подолання комунікаційних бар’єрів;
  • етику ділового спілкування;
  • методи комунікаційного управлінського впливу;
  • правила та норми проведення ділових зустрічей;
  • природу та джерела конфлікту, наслідки комунікаційних конфліктів, способи їх розв’язання;
  • специфіку паблік-рилейшнз.
  • вміти:
  • налагоджувати ефективні комунікації в процесі управління;
  • долати комунікаційні бар’єри;
  • забезпечувати профілактику та вирішення конфліктів;
  • застосовувати техніку ведення ділових переговорів;
  • правильно оформляти ділові листи;
  • використовувати експресивні складові комунікації;
  • застосовувати механізм паблік-рилейшнз.