Маркетинг ринку нерухомості (075 “Маркетинг”)
Тип: На вибір студента
Кафедра: маркетингу
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
7 | 4 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
7 | 32 | доцент Кузик О. В. | ЕКН-41с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
7 | 16 | ЕКН-41с | доцент Кузик О. В. |
Опис курсу
Сьогодні конкуренція на ринку об’єктів нерухомості постійно зростає. З іншого боку, покупець стає все більш вимогливим до ринкових пропозицій. За таких умов важливо вміти грамотно донести інформацію про об’єкт нерухомості, використовуючи передові технології та знання в області операцій з нерухомістю, маркетингу і реклами.
Закони маркетингу одинакові для всіх продуктів, і нерухомість не є виключенням. В основі всього лежить розуміння свого споживача: чого він хоче, що може собі дозволити, скільки і за що буде згоден заплатити, що зможе переконати споживача вибрати продукт, серед тисячі інших, чи ефективні конкурентні переваги тощо.
Предметом вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг ринку нерухомості» є дослідження чинників, які впливають на маркетингову діяльність на ринку нерухомості за умов глобалізації економіки, а також дослідження взаємовідносин на ринку нерухомості.
Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг ринку нерухомості» є вивчення маркетингової діяльності на вітчизняному та світовому ринках нерухомості; засвоєння інструментарію та засобів діагностування ринку нерухомості і його окремих сегментів.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетинг ринку нерухомості» є питання дослідження теорії маркетингу на ринку нерухомості та методології відповідних маркетингових досліджень; ознайомлення студентів з відповідними категоріями притаманними ринку нерухомості; відпрацювання практичних навичок використання методологічних принципів на ринку нерухомості; освоєння студентами прийомів реального маркетингового аналізу на ринку нерухомості; формування сукупності знань, необхідних для ефективного управління процесами діяльності, що склалися на ринку нерухомості з використанням різних технологій позиціонування нерухомості як товару; створення бажання творчого пошуку на шляху збільшення ефективності на ринку нерухомості в сучасних ринкових умовах.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати :
- особливості використання маркетингу у сфері нерухомості
- понятійний апарат, що становить основу ринку нерухомості
- сутність і особливості нерухомості як товару, специфіку власності на нерухомість;
- стан та перспективи розвитку окремих секторів ринку нерухомості, зокрема ринків землі та житлової і не житлової нерухомості;
- методологічні основи, методи і прийомами оцінки нерухомості;
- існуючу систему оподаткування нерухомості, принципи та ролі оподаткування нерухомості майна (власності);
- особливості вибудовування відповідних стратегій задоволення потреб різних сегментів на ринку нерухомості.
вміти:
- оцінити ефективність маркетингової діяльності на ринку нерухомості
- застосовувати отримані знання в практичній діяльності
- аналізувати ринкові можливості господарюючих суб’єктів на ринку нерухомості
- проектувати комплекс маркетингу на ринку нерухомості
- проектувати ймовірні і бажані сценарії інвестиційних вкладень в об’єкти нерухомості, на конкретних географічних ринках з відповідними атрибутами макросередовища бізнесу;
- здійснювати управління маркетинговою діяльністю на ринку нерухомості
- проводити необхідні розрахунки для оптимізації прийнятих рішень на ринку нерухомості;
- оцінювати прибутковість (витрати) від операцій з нерухомістю та їх оптимізацію;
- застосовувати отримані знання в практичній діяльності;
- використовувати маркетингові операції на місцях своєї постійної роботи
- звертатись до фахових періодичних видань протягом всієї своєї трудової діяльності для розв’язання питань у частині маркетингової діяльності на ринку нерухомості.
Рекомендована література
- Асаул А.М., Брижань І.А., Чевганова В.Я. Економіка нерухомості: підручник К.: Лібра, 2004. 304 с.
- Асаул А.М., Павлов В.І., Пилипенко І.І., Павліха Н.В., Кривов’язюк І.В. Ринок нерухомості: навч. посібн., вид. 3-тє. К.: Кондор, 2010. 336 с.
- Вега Т. Маркетинг недвижимости. Выставка-продажа одного объекта. Маркетинг-технология «Золотая середина». Litres, 2018.
- Гриценко Е.А. Рынок недвижимости: закономерности становления и функционирования (Вопросы методологии и теории). Х.: Бизнес Информ, 2002. 284 с.
- Економіка нерухомості: Навчальний посібник. За заг. ред. І.І. Пилипенка. К.: ІВЦ Держкомстату України, 2004. 350 с.
- Кучеренко В. Р., Заєць М. А., Захарченко О. В., Сментина Н. В., Улибіна В. О. Оцінка та управління нерухомістю: навчальний посібник. Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2013. 272 с.
- Максимов С.Н. Управление девелопментом недвижимости. Учебник / С.Н. Максимов. – М.: «Проспект», 2015. – 329 с.
- Ринок нерухомості: Навчальний посібник. За заг. ред. І.І.Пилипенка. К.: ІВЦ Держкомстату України. 2004. 387 с.
- Оцінка та управління нерухомістю: навчальний посібник / [В. Р. Кучеренко, М. А. Заєць, О. В. Захарченко, Н. В. Сментина, В. О. Улибіна]. Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2013. 272 с.
- Ринок нерухомості та іпотека: підручник / [М.А. Коваленко, Ю.М. Сафонов, О.В. Лепьохіна, Т.О. Мацієвич]. – [2-ге видання, доповнене] Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС 2015. 528 с.
- Gosp M. Marketing Campaign Development: What Marketing Executives Need to Know About Architecting Global Integrated Marketing Campaigns. Happy About, 2008. 176 p.