СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ В УПРАВЛІННІ
Тип: Нормативний
Кафедра: менеджменту
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 3 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
5 | 90 | професор, професор Сенишин О. С. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 90 | професор, професор Сенишин О. С. |
Опис курсу
Дисципліна «Сучасні тенденції в управлінні» є завершальною нормативною дисципліною для освітньої-наукової програми підготовки доктора філософії з спеціальності 073 «Менеджмент», яка викладається в 5-му семестрі в обсязі 3-х кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).
Метою викладання навчальної дисципліни «Сучасні тенденції в управлінні» є вивчення і засвоєння студентами економічного факультету загальних теоретичних, методичних і практичних положень, які є основою розкриття змісту навчального курсу „Сучасні тенденції в управлінні”.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Сучасні тенденції в управлінні» є: – вивчення основних сучасних концепцій менеджменту та тенденцій управління; – аналіз закономірностей інноваційної теорії розвитку менеджменту; – вивчення технологій управління сучасною організацією; – використання сучасних стратегій розвитку в управлінні. Стратегічне управління змінами. – засвоєння методичних та організаційних основ концепції менеджменту знань; – дослідження ресурсній теорії упрпавління та теорії TQM; – аналізування концепцій маркетинг менеджменту, системи збалансованих показників, реінжинірингу, фінансів; – ефективність управління: показники та методологія оцінки. |
Після завершення цього курсу студент буде :
знати :
- теоретико-методологічні менеджменту в контексті формування економіки знань;
- основні сучасні підходи до здійснення управлінської діяльності в організації, розуміння їх законів та принципів;
- основні методологічні принципи побудови сучасних форм управління та визначення перспектив розвитку управлінських організацій;
- сучасні технології менеджменту в інноваційній сфері;
- особливості ресурсної концепції менеджменту;
- методичні та організаційні основи реінжинірингу: концепцію і логіку здійснення;
- існуючі особливості методики збалансованих показників у системі управління реалізацією стратегії організації;
- концептуальні засади теорії тотального управління якістю (TQM).
- вміти :
- володіти підходами і методами управління, методикою наукового дослідження та технічними засобами;
- організовувати наукові дослідження менеджменту в умовах інновацій;
- виявляти та оцінювати управлінські ситуації;
- вивчати форми і методи реалізації результатів наукових досліджень;
- проаналізувати основні теоретко-методологічні засади формування тенденцій та концепцій управління;
- визначити роль та місце концепцій управління у економічній системі загалом;
- застосовувати різномінітні концепції управління у практиці вітчизняних підприємств;
- вести наукову дискусію і застосовувати методи наукових досліджень з метою прогнозування діяльності суб’єктів господарювання;
- обмінюватися досвідом з проблем управління організацією через участь та організацію наукових семінарів, шкіл, конференцій;
- організовувати науково-прикладні семінари для широких верств населення з метою підвищення управлінської грамотності у суспільстві;
- самостійно освоювати та ініціювати реалізацію нових інструментів управління в організаціях;
прогнозувати та оцінювати наслідки ухвалених рішень.
Рекомендована література
Основна література:
1.Сучасні концепції менеджменту: навч. посібник / за ред. д-ра екон. наук, проф.. Л.І. Федулової. К.: Центр учбової літератури, 2007. 536 с. 2. Risk management & insurance, Seventh Edition, C. Arthur C. Williams, P.C. Young, M.L. Smith, McGraw Hill, Inc. 1995. 324 р. 3. Економіка України: підсумки перетворень та перспективи зростання / За ред. В.М. Гейця. Х.: Форт, 2000. 586 с. Додаткова література: 1. Баєва О.В., Ковальська Н.І., Згалат-Лозинська Л.О. Основи менеджменту: практикум: навч. посібник. К.: Центр учбової літератури, 2007. 524 с.
5. Дафт Р.Л. Менеджмент. СПб: Питер, 2001. 832 с.
|