Цифрові стратегії в бізнесі
Тип: На вибір студента
Кафедра: менеджменту
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
11 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
11 | 16 | доцент Чопко Н. С. | ЕКММ-51с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
11 | 16 | ЕКММ-51с | доцент Чопко Н. С. |
Опис курсу
Метою викладання навчальної дисципліни «Цифрові стратегії в бізнесі» полягає у вивченні студентами основних принципів і положень цифрових стратегій, процесу формування стратегій цифрової трансформації та стратегій цифровізації, визначенні ролі цифровізації бізнес-процесів у формуванні цифрової стратегії.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Цифрові стратегії в бізнесі» є
- сприяння розумінню сутності та змісту цифрової стратегії та її необхідності в системі менеджменту;
- формування знань щодо умов і чинників успішного використання цифрових інструментів розвитку бізнесу;
- розвиток здібностей і набуття навичок підготовки і проведення цифрової трансформації підприємства.
Рекомендована література
- Цифрова стратегія: посібник із переосмислення бізнесу / Суніл Гупта : пер. з англ. І. Ковалишеної. – К. : Вид. група КМ-БУКС, 2020. – 320 с.
- Цифровізація економіки України: трансформаційний потенціал:монографія / В.П. Вишневський, О.М. Гаркушенко, С.І. Князєв, Д.В. Липницький, В.Д. Чекіна ; за редакцією В.П. Вишневського, С.І. Князєва. – Київ : Академперіодика, 2020. – 188 с
- Цифрова економіка : підручник / Т. І. Олешко, Н. В. Касьянова, С. Ф. Смерічевський та ін. – К. : НАУ, 2022. – 200 с.
- Кіржецька, М., Кіржецький, Ю. Особливості цифрової стратегії підприємства залежно від розміру бізнесу. Галицький економічний вісник. 2020. № 5(66). С. 7–15