Інтелектуальний бізнес та електронна комерція (076 “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність”)
Тип: Нормативний
Кафедра: економіки підприємства
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 4 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
1 | 32 | доцент Червона О. Ю. | ЕКпМ-11с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 16 | ЕКпМ-11с | доцент Червона О. Ю. |
Опис курсу
Метою вивчення навчальної дисципліни «Інтелектуальний бізнес та електронна комерція» є формування у студентів комплексу теоретичних знань і практичних навичок щодо створення й управління інтелектуальним бізнесом та електронною комерцією, економічного обґрунтування напрямів їх розвитку та забезпечення успішного функціонування.
Завдання дисципліни: вивчення основних теоретико-методичних засад інтелектуального бізнесу та електронної комерції як специфічних форматів бізнесової діяльності; розкриття сутності та специфіки інтелектуальних продуктів; вивчення сучасних бізнес-моделей інтелектуального бізнесу та електронної комерції; визначення ринкової вартості нематеріальних активів та інтелектуальних продуктів; дослідження особливостей управління інтелектуальним бізнесом та специфіки ведення електронної комерції; вивчення основ функціонування платіжних електронних систем; дослідження маркетингу в електронній комерції; освоєння методів управління ризиками та способів їх зниження в інтелектуальному бізнесі; розроблення моделей просування та комерціалізації інтелектуальних продуктів.