PR-менеджмент
Тип: На вибір студента
Кафедра: менеджменту
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 4 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
5 | 32 | доцент Кохан М. О. | ЕКМ-31с, ЕКі-31с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 16 | ЕКМ-31с | |
ЕКі-31с |
Опис курсу
Анотація навчальної дисципліни:
Мета: ознайомлення студентів із природою та методами PR, технологіями, процесами інструментами управління PR, практикою PR-менеджменту в бізнесі, здобуття практичних навиків PR у процесі проведення промокампанії та організації спеціальних заходів. Структура курсу: PR в сучасному інформаційному світі. Організація PR-діяльності. Стратегія PR. Програма та інструментарій PR. Медіапланування. Управління контентом. Нові медіа і цифровий PR. Організація спеціальних подій. Ресурсне забезпечення PR. Оцінка ефективності PR.
В результаті проходження курсу студенти повинні
знати:
- концепції Public Relations у сучасних умовах;
- організаційні форми управління PR;
- процес формування PR-стратегії; вимоги та профіль посади PR-менеджера;
- специфіку роботи із традиційними ЗМІ – преса, радіо, телебачення; природу та інструменти цифрового PR, контент-аналізу та комунікаційного аудиту;
- основи копірайтингу, написання, редагування та пошукової оптимізації текстів;
- прийоми аудіовізуального подання інформації;
- технологію організації та проведення іміджевих подій;
- методики планування, бюджетування та оцінювання ефективності PR
вміти:
- розробляти PR-стратегію, визначати та досліджувати цільову аудиторію, формувати цілі;
- впроваджувати PR-стратегію, планувати, організовувати й проводити PR-кампанії;
- складати результативні PR-звернення, спрямовані на конкретну цільову аудиторію;
- налагоджувати співпрацю із журналістами та медіа;
- організовувати брифінги, прес-конференції, інтерв’ю та спеціальні PR-заходи: зустрічі, презентації, онлайн-конференції, вебінари тощо;
- працювати в інтернеті із соціальними мережами (SMM), блогами і сайтами;
- проводити контент-аналіз та комунікаційний аудит;
- використовувати сучасні цифрові технології для PR;
- оцінювати результати PR-діяльності з наступним аналізом та рекомендаціями.
Рекомендована література
Основна
- Примак Т. О. РR для менеджерів і маркетологів : навч. посібник. – К. : Центр учбової літератури, 2013. – 202 с. URL https://textbook.com.ua/marketing/1473450986
- Посібник з комунікації. Комунікаційні рішення для проектів Європейського Союзу в Україні. – Представництво Європейського Союзу в Україні. URL http://com-dep.enefcities.org.ua/upload/files/Communications%20ToolKit%20for%20projects%202013.UA.PDF
- Практичний посібник для працівників комунікаційних структур в органах влади / упорядник З. Казанджи. – URL Київ https://imi.org.ua/wp-content/uploads/2017/06/posibnyk.pdf
- Нохріна, Л.А., Кравець, О.М. (2012) Ефективні комунікації: навч. посібник.Харківська національна академія міського господарства. URL https://eprints.kname.edu.ua/25634/1/2009%20п%2038Н%20НПос_ЕфКом.pdf
- Києво-Могилянська академія: CI101 Комунікаційні інструменти для побудови репутації. Нуржинська А. Відеокурс / Prometeus. URL https://courses.prometheus.org.ua/courses/NaUKMA/CI101/2014_T1/info