Навчальний план (спеціальність – 075 Маркетинг)

АКРЕДИТАЦІЯ 2022-2023


ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (2017 р.)    Опис дисциплін (2017 р.)
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (2020 р.)  Навчальний план (денне,2020) Навчальний план (заочне, 2020 р.)
Договори  Рецензії   Результати опитування здобувачів


*Проєкт освітньої програми 2022 року розміщений для публічного обговорення. З пропозиціями щодо удосконалення ОП просимо звертатись до 30.01.2022 р. до гаранта програми проф. Майовця Є.Й. (yevhen.mayovets@lnu.edu.ua)

*Проєкт освітньої програми 2022 року розміщений для публічного обговорення. З пропозиціями щодо удосконалення ОП просимо звертатись до 30.01.2023 р. до гаранта програми проф. Майовця Є.Й. (yevhen.mayovets@lnu.edu.ua)

9-й семестр

Предмет Лекцій Лаб. Практ. На тиждень Звітність
Marketing management 32 32 2:2 Іспит
Аграрний маркетинг 64 32 4:2 Іспит
Курсова робота 0:0 Курсова робота
Рекламний менеджмент (075 Маркетинг) 32 32 2:2 Іспит
Управління конфліктами (075 Маркетинг) 16 16 1:1 Залік
Дисципліна на вибір 1:Економіка галузевих ринків 16 16 1:1 Залік
Економічний ризик 16 16 1:1 Залік

10-й семестр

Предмет Лекцій Лаб. Практ. На тиждень Звітність
Брендинг 32 16 2:1 Іспит
Виробнича практика 180 0:11,3 Диф. залік
Логістичний менеджмент 32 32 2:2 Іспит
Маркетингова діяльність закладів торгівлі 48 32 3:2 Іспит
Професійна етика в маркетингу 16 16 1:1 Залік
Захист економічної інформації 0:0 Залік
Дисципліна на вибір 1:Економічна безпека у сферi маркетингу 16 16 1:1 Залік
Політичний маркетинг 16 16 1:1 Залік

11-й семестр

Предмет Лекцій Лаб. Практ. На тиждень Звітність
Виробнича (переддипломна) практика 90 0:5,6 Диф. залік
Кваліфікаційна робота магістра 0:0 Немає
Інтегровані маркетингові комунікації 24 0:1,5 Залік
Дисципліна на вибір 1:Інтернет-маркетинг 16 16 1:1 Залік
Дисципліна на вибір 2:Міжнародний маркетинг 16 16 1:1 Залік
Управління маркетинговою інформаційною системою в організації 16 16 1:1 Залік
Дисципліна на вибір 3:Маркетингова інфраструктура 16 24 1:1,5 Залік
Дисципліна на вибір 4:Стратегічний маркетинг 16 24 1:1,5 Залік
Товарна інноваційна політика 16 24 1:1,5 Залік
Онлайн-комунікації у маркетингу 120 7,5:0 Залік