Навчальний план (спеціальність – 075 Маркетинг)

АКРЕДИТАЦІЯ 2022-2023


ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (2017 р.)    Опис дисциплін (2017 р.)
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (2020 р.)  Навчальний план (денне,2020) Навчальний план (заочне, 2020 р.)
Договори  Рецензії   Результати опитування здобувачів

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (2023 р.)   Навчальний план(Денна форма, 2023 р.)

Навчальний план (Заочна форма, 2023 р.)


*Проєкт освітньої програми 2022 року розміщений для публічного обговорення. З пропозиціями щодо удосконалення ОП просимо звертатись до 30.01.2022 р. до гаранта програми проф. Майовця Є.Й. (yevhen.mayovets@lnu.edu.ua)

*Проєкт освітньої програми 2022 року розміщений для публічного обговорення. З пропозиціями щодо удосконалення ОП просимо звертатись до 30.01.2023 р. до гаранта програми проф. Майовця Є.Й. (yevhen.mayovets@lnu.edu.ua)

9-й семестр

Предмет Лекцій Лаб. Практ. На тиждень Звітність
Marketing management 32 32 2:2 Іспит
Аграрний маркетинг 64 32 4:2 Іспит
Курсова робота 0:0 Курсова робота
Рекламний менеджмент (075 Маркетинг) 32 32 2:2 Іспит
Управління конфліктами (075 Маркетинг) 16 16 1:1 Залік
Дисципліна на вибір 1:Економіка галузевих ринків 16 16 1:1 Залік
Економічний ризик 16 16 1:1 Залік

10-й семестр

Предмет Лекцій Лаб. Практ. На тиждень Звітність
Брендинг 32 16 2:1 Іспит
Виробнича практика 180 0:11,3 Диф. залік
Логістичний менеджмент 32 32 2:2 Іспит
Маркетингова діяльність закладів торгівлі 48 32 3:2 Іспит
Професійна етика в маркетингу 16 16 1:1 Залік
Захист економічної інформації 0:0 Залік
Дисципліна на вибір 1:Економічна безпека у сферi маркетингу 16 16 1:1 Залік
Політичний маркетинг 16 16 1:1 Залік
Моделювання маркетингової діяльності 16 32 1:2 Залік

11-й семестр

Предмет Лекцій Лаб. Практ. На тиждень Звітність
Виробнича (переддипломна) практика 90 0:5,6 Диф. залік
Кваліфікаційна робота магістра 0:0 Немає
Дисципліна на вибір 1:Інтегровані маркетингові комунікації 24 0:1,5 Залік
Продакт-менеджмент 24 0:1,5 Залік
Дисципліна на вибір 2:Міжнародний маркетинг 16 16 1:1 Залік
Управління маркетинговою інформаційною системою в організації 16 16 1:1 Залік
Дисципліна на вибір 3:Маркетингова інфраструктура 16 24 1:1,5 Залік
Дисципліна на вибір 4:Стратегічний маркетинг 16 24 1:1,5 Залік
Товарна інноваційна політика 16 24 1:1,5 Залік